Accountess și Echipa
DE CE?
Avem un privilegiu: venim la birou cu plăcere. Poate că sună neobișnuit, dar dacă îi veți întreba pe cei peste 60 de specialiști care lucrează la Accountess, ei vor susține această afirmație. Suntem o echipă de profesioniști cu experiență serioasă în consultanță financiar-contabilă și fiscală, evidență contabilă, salarizare și audit. Și facem asta din 2003, cu plăcerea de a găsi soluții la orice provocare și satisfacția de a contribui la dezvoltarea companiilor pentru care lucrăm.
Iar atunci când îți place ceea ce faci, vii la birou cu plăcere. Asta se vede în modul nostru de lucru și, mai departe, în rezultatele clienților noștri. Rezultate pe care le influențăm pozitiv, prin contribuția adusă pe domeniile noastre de expertiză.
CUM?
Pentru a așeza fiecare nou parteneriat pe drumul optim, trecem, împreună cu clientul nostru, prin trei etape:
01. STUDIU:
02. SOLUTII:
03. SUPORT:
Clarificăm de la bun început obiectivele noastre:
- Preluarea provocărilor financiar-contabile și fiscale ale companiilor cu care lucrăm
- Securizarea cadrului legal și financiar în care antreprenorii pot lua cele mai bune decizii
- Susținerea acordată companiilor, pe domeniul nostru de expertiză, astfel încât managerii să-și împlinească viziunea pe care o au asupra propriei afaceri.
Activitatea noastră și recomandările pe care le oferim elimină obstacole și aduc atât rezolvări creative, cât și avantaje:
- Soluții economice și financiar-contabile sigure și potrivite contextului
- Asumare prin preluarea de către noi a riscului fiscal
- Optimizare a taxelor
- Informare financiară clară, rapoarte adaptate la evidența proprie a afacerii
- Capacitate de a planifica și decide pe baza unei viziuni economice
- Activitate preponderent online, de la comunicarea cu clienții la arhivare electronică
- Procese digitalizate, implementate intern și în raport cu clienții.
CUI?
Avem o promisiune acordată fiecărui client. Aceea că vom fi partenerul prietenos și mereu prezent, cu soluții la orice provocare, căruia îi încredințează relaxat partea financiar-contabilă și fiscală a companiei sale.
Ne sunt clienți:
- Manageri – care doresc să crească sănătos afacerea și să o ducă la un alt nivel
- Owneri – în căutare de suport legislativ, consultanță și creativitate
- Antreprenori – care au nevoie de siguranța celor mai potrivite soluții.
850
de clienți începând cu 2003
198 mil. de €
volumul total al afacerilor clienților administrați
367 de ani
experiența cumulată a echipei
Echipa Accountess
Suntem o echipă de specialiști bine informați, cu simț de răspundere și soluții la orice provocare. În același timp, suntem oameni. Avem pasiuni, afinități, hobby-uri, năzuințe și visuri.
Iată-i pe cei care formează Accountess, fiecare având specializarea sa, și împreună având forța unei echipe pe care să poți conta: