Există informații importante pe care nu le știi despre afacerea ta? Și dacă da, cine ar fi cel mai în măsură să ți le ofere?

Îndrăznim să spunem că noi, consultanții fiscali și financiari, avem informații pe care foarte mulți oameni de afaceri le află pentru prima dată în cadrul ședințelor noastre de consultanță.

Sunt informații care de multe ori schimbă radical sau chiar complet regulile jocului, inclusiv în afaceri care au un rulaj financiar impresionant.
Știm cu toții analogia avionului care își schimbă complet destinația atunci când traiectoria este modificată chiar și cu un singur grad. Pe termen scurt, direcția pare să rămână aceeași. Pe distanțe mai mari, noua destinație este complet diferită față de cea inițială. Totul datorită unei modificări care face toată diferența.

Același lucru se întâmplă în afaceri. Sunt schimbări care fac toată diferența în materie de rentabilitate, stabilitate și profitabilitate, precum și pentru toți antreprenorii care își doresc dezvoltare durabilă și sustenabilă.

 

Ce informații primesc antreprenorii în cadrul ședințelor de lucru cu echipele noastre de consultanți fiscali și financiari?

– Care sunt zonele de profitabilitate maximă ale afacerii?

– Care sunt breșele prin care se pierd sume importante de bani, precum și sume mici dar care se formează pe principiul bulgărelui de zăpadă. Ele atrag pierderi din ce în ce mai mari și se transformă în găuri negre.

– Care sunt modificările ce pot fi operate cât mai rapid posibil pentru ca viitoarele controale din partea instituțiilor publice să se finalizeze fără amenzi și fără avertismente.

– Care sunt pârghiile fiscale de care se pot folosi pe termen scurt, mediu și lung pentru a-și aduce afacerile pe plus, cu investiții cât mai accesibile.

– Care sunt zonele de dezvoltare unde facilitățile fiscale sunt maxime și de unde își pot atrage noi marje de profit.

– Unde există loc de optimizare fiscală pentru ca plata taxelor să nu fie împovărătoare pentru întregul business.

– Care sunt modificările ce trebuie operate, pas cu pas, pentru ca racordarea la legislație să se realizeze cât mai corect.

– De ce anumite parteneriate, achiziții și fuziuni pe care le plănuiesc, pot fi lăsate în așteptare, scoase complet din calcul sau luate în considerare cu încredere.

– Care sunt angajații care au cel mai bun ROI (Return On Investment) și pe care se pot baza pentru o dezvoltare durabilă a departamentelor pe care le conduc.

– Care sunt soft-urile care se pot plia în mod optim pe nevoile business-ului lor astfel încât să se realizeze eficientizare pe toate planurile, precum și economii serioase de bani, timp și energie din partea echipelor de angajați.

Iar lista nu se oprește aici!

 

Consultanța fiscală, de business si financiară reprezintă cheia de aur pe care prea puțini oameni de afaceri o folosesc. Din lipsă de informații, din lipsă de timp, unii antreprenori amână încheierea unui contract de consultanță fiscală și financiară, fără să știe că din aceste ședințe se câștigă unele dintre cele mai importante informații care le pot aduce profiturile la care visează.

La Accountess credem in profituri bine planificate, obținute prin pași calculați alături de profesioniști. Credem în creștere incrementală și în afaceri care se ghidează în mod permanent pentru ca destinația dorită să fie atinsă fără doar și poate.

Pentru consultanță fiscală, de business și financiară, te invităm să ne lași un mesaj și un consultant va reveni către tine în cel mai scurt timp. Împreună transformăm visele în planuri concrete. Și profitabile.

Succes maxim și afaceri pe profit!

 

Autor: Ana Cernescu, Managing Partner Accountess

ACCOUNTESS

Ne poți urmări pe Facebook si pe Linkedin pentru a rămâne mereu la curent cu toate articolele și materialele pe care le publicăm.