Abordarea work-life balance vine în încercarea de a crea echilibrul ideal, în care viața privată și viața profesională se îmbină.
Mai mult decât un concept, work-life balance este o necesitate, de care atât angajatul cât și angajatorul sunt responsabili, o relaţie în care fiecare are nevoie de celălalt pentru a reuşi.
Angajatorul poate contribui la atingerea acestui echilibru prin sprijinirea angajaților, în diferitele etape personale și profesionale prin care trec și prin alocarea de resurse importante pentru a face posibile programe de work-life balance.
Scopul este nu numai de a fi mai productivi la birou, ci și mai fericiți, de aceea este important să ne stabilim acest obiectiv.
Totodată, echilibrul dintre viața personală și profesională este și o alegere a fiecăruia dintre noi, pentru că work-life balance diferă de la persoană la persoană, iar prioritățile sunt influențate de o serie de factori.
Iată cateva acțiuni menite să îmbunătățească experiența de zi cu zi a angajaților:
- Asigurarea că toți angajații se bucură de zilele de concediu anual
- Implicarea familiilor în schema de recompensare, organizarea unor evenimente împreună cu familiile angajaților
- Oferirea accesului la servicii de suport medical, spiritual sau emoțional
- Flexibilitatea programului de lucru și posibilitatea să lucreze de acasă
- Încurajarea mișcării oferind facilități pentru practicarea și susținerea sportului
- Fructe proaspete și gustări sănătoase la birou
- Organizarea de teambuilding-uri și ieșiri cu echipa
- Oportunități de dezvoltare personală – cursuri, workshop-uri, ateliere
În acest context, noi credem că soluția ideală este adaptarea la nevoile fiecaruia.
Suntem de părere că nu există o rețetă predefinită, ci dimpotrivă, trebuie construit un cadru potrivit pentru ca fiecare angajat să descopere și să transmită ce înseamnă pentru el echilibrul, cum să îl atingă și să îl mențină.
Membrii echipei noastre se bucură de întelegere și suport din partea Accountess, și ofera la rândul lor devotament și implicare.
Suntem flexibili în găsirea soluțiilor de colaborare potrivite pentru membrii echipei noastre și în permanentă căutare de noi beneficii pe care să le oferim angajaților.
Susținem dezvoltarea profesională a fiecăruia și împlinirea potențialului propriu. Ne-am propus asta înca de acum 16 ani, când ne-am deschis porțile.
Cum arată work-life balance prin ochii membrilor echipei Accountess:
Pentru Mihaela Teleman, manager general, Accountess reprezintă provocarea de a lua parte într-un proiect de viață atât personal cât și profesional, un proiect care oferă posibilitatea să integrezi cariera, viața socială și viața personală, dezvoltându-le și echilibrându-le în egală măsură.
Ana Cernescu – mamică și partener Accountess
“Accountess este singura mea opțiune profesională, deoarece mi-a oferit posibilitatea de a crește frumos o carieră minunată și doi copii isteți și năzdrăvani.
Rolurile de mămica și de manager s-au îmbinat întotdeauna armonios datorită echilibrului în care funcționează întreaga echipă.”
Anca Osăceanu – mamică și consultant Accountess
“Accountess…oportunitatea valoroasă de a cunoaște oameni minunați și un angajator întotdeauna alături de tine!
Cu sprijinul lor am reușit în cei doi ani de colaborare, ca drumurile între școală și grădiniță să fie mai ușoare.
Pasiunea, oportunitățile de afirmare și ambiția de a fi mereu printre cei mai buni sunt punctele pe care le am în comun cu oamenii din companie.”
Florinela Mitu – studentă și profesionist Accountess
“20 de ani. Studentă la ASE și junior la Accountess. Acum un an, nu mi-aș fi imaginat viața mea așa, experiențele prietenilor mei angajați nu erau prea încurajatoare. În Accountess am venit pentru orele de practică obligatorii, și am decis să rămân. În primele zile am fost speriată, entuziasmată și stresată, însă mă consider foarte norocoasă că am ajuns în echipa Accountess, unde am avut parte de multă răbdare, susținere și de mult ajutor din partea colegilor.
6 ore pe zi la job, minim 2 la facultate. Am învățat sa prețuiesc fiecare ora liberă, pentru că înainte pierdeam foarte mult timp fără să fac ceva productiv. Ar fi greu dacă nu mi-ar plăcea atât de mult ceea ce fac și dacă nu aș fi înconjurată de colegi înțelegători și răbdători. “
Vă invităm să descoperiți lucrurile care ne țin împreună, care ne-au ajutat să devenim echipa de astăzi, și care ne ajuta să putem oferi cele mai bune servicii.
Angela Stoica
HR Generalist
––––––––––
Într-un mediu legislativ permanent în schimbare, le recomandăm antreprenorilor care vor să-şi verifice instant situaţia financiară a companiei să testeze MAX-BA. Poate fi inceputul unei frumoase prietenii!